torsdag 27. november 2014

For the love of LISTS

Åh, eg elskar lister! Pakkelister før vi skal ut og reise, handlelister, lister over ting som må gjerast - kryss av kryss av kryss av!

No er det snart jul, og det er sikkert ikkje berre eg som likar å skaffe meg litt oversikt med å lage lister. Planen er ein gong i framtida å lage ein perm, der eg kan samle oppskrifter og skrive ned kor eg har kjøpt julepynten frå og kva som funka til juleselskapet og kva som ikkje funka og kor eg trådde feil i vaskeplanen. Eg er ganske så laidback, det er inga storreingjering her med vindusvask og sånn - og vi kjøper ikkje gåver til dei vaksne i familien lengre, så det er ikkje SÅ mykje å halde styr på. Men lister må til!

Untitled


I år har eg skrive ut lister frå Crazy Little Projects - her finn du både kalender, liste over baking/aktiviteter/gåver og anna. Eg skreiv ikkje ut alle sidene, vi plar ikkje skrive brev til nissen t.d.
Medan minsta sov laga eg ferdig adventskalenderen. Først skreiv eg inn alt som allereie er på tapeten i desember i kalenderen, for å sjå kva aktiviteter som passar når (må ha korte/enkle aktiviteter dei dagane det er fritidsaktiviteter eller andre arrangement). Så skreiv eg inn alle aktivitetane eg har planlagt i "Family Activities to Do"-lista før eg laga små lappar og la i kalenderboksane. Blir veldig bra!

Untitled


Untitled

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar