fredag 30. desember 2011

Siste jobbdag for i år!

Har brukt tida på jobb i dag til å sjå framover, lage nye opplegg og fylle ting i kalenderen... Apropos kalender, eg fann ut at eg trengte ein stor vegg-kalender på kontoret. Litt googling, printing, klipping og liming og hurra! Finfin kalender og ein liten inspirerande bildevegg (lett blanding av kort, små prints frå Etsy og teikningar). Kalenderen laga eg av eit par A3-ark og limte på seks månader på kvar side - det er så deilig å få litt overblikk, ikkje berre sjå kvar månad for seg! Kalenderen finn du her (masse anna fint hos CreativeMamma også!)

Ja, eg klarte å lime mai foran april, men printa ut nye og limte på, så det er rett no... Såg det ikkje før eg byrja fylle inn kalenderen...

Eg brukar enten gummistøvlar eller tjukke vintersko på veg til/frå jobb no, så då er det deilig å ha eit par småsko ein kan kippe på seg om ein ikkje orkar gå i tunge sko heile dagen. Skoa er frå Ebay og veska er frå Primark. Har ingenting i mot kule ting som kostar lite pæng :)


Sjølv om eg har hatt skikkelig julemodus i det siste, så var det eigentleg ganske befriande å ikkje tenke jul i dag. Kjem ikkje til å hive ut jula med det første (vi har ikkje SÅ mykje jul i huset heller), men det var godt å tenke litt framover - ha lyse og vårlege fargar rundt seg. 

4 kommentarer:

  1. Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte sko :)

    Kos dere i kveld. Godt nytt år :)

    SvarSlett
  3. De tøyskoa var fantastiske! Kan du dele hvor du har kjøpt dem?
    MÅ HA!!!
    KLemmer og ønsker om et deiligt nytt år til deg og familien din!

    SvarSlett
  4. det var inspirerende og flott jobbvegg
    takk for tipset

    riktig godt nytt år til deg
    beste hilsener
    fra
    Åpent^hus

    SvarSlett