fredag 15. november 2013

Tips til inneleik når uteleik utgår

Snart helg. Dei to dagane då kvardagslivsrutinene er oppheva og dagane kan bli litt lange. Det er ikkje det same med helgefri når ein har barn i alle fall! Aktivisering må til! Og ofte er det ikkje vér som innbyr til mykje uteleik - kva då? 

Ein liten halvtime må i alle fall til, sjølv i pøsregn. Stort sett er det jo kjempekjekt når ein først har kome seg ut! Også kan ein alltids varme seg med kakao inne etterpå!






Heldigvis er det mange kjekke inneaktiviteter ein kan finne på også. Eg har ein unge som trivast med å leike sjølv (lego, togbane, klossar, bilar...) og ei som helst vil teikne eller perle eller lage ting. Ikkje alltid like lett å finne aktiviteter som passar begge to.


Eg har printa ut ein bilbane og laminert bitane. Veldig populært å kunne bygge sine eigne vegar og lage ein by om ein vil! 


Eit anna bilbanetips er å lage ein enorm vegbane med washitape, som hos an-magritt - så kult!




Eg har også printa ut desse heksagon-brikkane på kartong. Veldig kjekt å lage mønster eller finne opp sine eigne spel med dei. Desse er ofte i bruk her i huset! Storesøster lagar avanserte mønster og reglar for korleis korta skal brukast medan mellombror berre matchar fargane.



På pinterest har eg masse barneaktiviteter liggande, elskar å få inspirasjon til ting ein kan drive med heime og ting ein kan lage med ungane. Stay tuned, her kjem det fleire tips på bloggen etterkvart! 


GOD HELG!

3 kommentarer:

  1. Det så bare så utrolig deilig ut, den turen på stranda der. Tur til sjøen i øspøs er jo også en fantastisk opplevelse. Fjorden blir jo helt annerledes da. Og så mange skatter man kan finne. Åh... savner saltvann!

    Og så lurt å printe ut bilbane! Den må jeg etterligne tror jeg. Wasiteipbane er jo fint, men det går jo litt mye teip bort da, på en måte. ;)

    Ta vare på deg selv, skatt. Du er meg så uendelig kjær.

    SvarSlett
  2. Omg! Jeg elsker gulvet deres! Kan du si meg hva slags gulv det er?

    Nora

    SvarSlett
  3. Golvet er kvitolja heiltre ask - vi er kjempegodt nøgde med det!

    SvarSlett