mandag 3. oktober 2011

Kastanjer

Etter middag gjekk ungane og eg ut i hagen for å plukke kastanjer. Det tok ei stund. Vi plukka og plukka, og plukka litt meir... Opna kastanjeskal og tok ut tvillingar. Spanande saker for små barnefingrar!









Vi hadde opptelling på stovegolvet etterpå, fylte heile golvet med kastanjer (vi HAR jo tross alt ei lita stove!) og vi hadde plukka firehundreogfire kastanjer! No står mesteparten parkert i Briovogna, i ei korg i gangen og i nokre posar på teiknebordet. Anar ikkje kva eg skal gjere med alt, må nok vere litt kreative med julepynten i år!

***

After dinner the kids and I went out in the garden to pick chestnuts. We picked, and picked, and picked some more. The final count was 404 chestnuts! They are not edible, so I don´t really know what to do with them, have to get creative with Christmas decorations or something!

7 kommentarer:

  1. Yikes - det var mange kastanjer! Koselig med kastanjetre i hagen da <3 Savner det fra Tøyen!

    SvarSlett
  2. oiiii...over 400 kastanjer!
    flinke dere er!
    og nydelige stemningsfulle høstbilder...
    og du! jeg er helt frisk igjen -
    uten tequila denne gangen, hihi :0)
    *smil fra meg

    SvarSlett
  3. Dere kan komme til oss og plante noen kastanjer. Vi trenger kastanjetrær! Kanskje vi kan plante noen inne og se om de vil vokse...?
    Elsker kastanjetrær og kastanjer. Så vi kan gjerne adoptere noen, om dere vil. :)

    Loveju!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Kastanjer er vakkert! Må nok til oslo å plukke noen :)

    SvarSlett
  5. Oj, så kjekk haustaktivitet då! Har ikkje slike nøtter her trur eg. Kan kastanjar etast eller?

    SvarSlett
  6. Åh, kastanjar er heilt magiske! For ein nyinnflytta sunnmøring i hovudstaden var det jo fantastisk å gå rundt og plukke opp desse svære, rare, runde, harde, blanke, djupbrune sakene. Eg plukka fleire hundre eg og, og eg var atten! ;) Vert framleis utruleg glad av kastanjar. :) Går gjennom Sofienbergparken kvar dag, og der er det flust. <3

    SvarSlett
  7. Det er faktisk masse kastanjer i Volda, så det er ikkje ukjent for meg, sjølv om eg er vestlandsjente.

    Kastanjene dei kan desverre ikkje etast. Nokre typer kastanjer kan det, trur ikkje dei veks i Noreg (?) - dette er hestekastanjer, og dei er ikkje etelege. Skulle gjerne hatt "chestnuts roasting on an open fire" ;)

    SvarSlett