tirsdag 10. januar 2012

Evigheitsprosjektet er ferdig!

Eg har klart det! Eg har strikka ein heil genser i vaksenstorleik! Den skulle eigentleg vere ferdig til jul, men eg gjekk tom for garn, så mannen fekk ein einarma- og kragelaus genser under juletreet, med lovnad om at den skulle bli ferdig så snart eg fekk tak i meir garn. Vel, i går kveld gjorde eg ein innsats medan eg låg på sofaen og resulatet er: Ein stk kjekkasgenser ferdig! Jippi!




Er det nokon som veit kvifor bileta mine ikkje viser i blogrullen på NIB? Det står berre bloggnamnet og namnet på posten, men det kjem ikkje opp eit sånt lite bilete. Lastar opp bileta mine i Flickr, og limer url rett inn her. Må eg gjere det på anna vis?

Håper du har ein deilig tysdag! Eg jobbar med å bli frisk, leii av å vere inne no! 

14 kommentarer:

  1. Åh! En stykk kjekkas med kjekkasgenser! Nå kan han og Jakob være kjekkaser sammen. :)

    Jeg vet ikke hvorfor bildene dine ikke kommer opp. Jeg har det slik noen ganger jeg også. Og ser at andre har det slik også. Lenge, lenge så kom jeg ikke opp i bloggrollen til andre før leeenge etter at jeg hadde laget nytt innlegg. Det ordnet seg selv, sånn helt plutselig en dag. Tror bare Blogger har ikke noen ganger.
    Huff, ikke mye trøst i det svaret, men det er det eneste jeg kan komme på, venn.

    Savner deg! Møtes snart?

    SvarSlett
  2. Så fin genser!! Jeg er imponert over utholdenheten din, så flink er ikke jeg. Det største plagget jeg har strikket er en babyjakke. Jeg måtte riktignok strikke to, så jeg er i grunnen ganske fornøyd likevel. :)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Jeg har aldri strikket noe annet enn et enkelt babyteppe, men kanskje jeg skal prøve meg på større prosjekter i 2012;)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Bloggen din er så koselig. Legger meg til som følger jeg.

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjekkasgenser!
    Så flink du er!

    Og så kjipt med bloggroll-bilde-problem. Har du prøvd å ikke laste opp bildene i Flickr først, men istedet bare laste inn bildene fra datamaskinen?
    Men det er som An-Magritt sier, noen ganger hikker blogger og så plutselig er det over..

    God bedring og god tirsdag videre:-)

    SvarSlett
  5. Så flink du er som strikker!

    Sender deg mange godbedringtanker!
    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld. Her skal jeg pakke meg godt under pleddet og jage vekk basiluskene som prøver å ta over kroppen min.

    Klem fra meg!
    Nala logrer og vil nusse

    SvarSlett
  6. Så flink du er som har strikket.
    Skulle ønske jeg kunne lært meg det...
    Hehe.. kan jo det, men har ikke tålmodigheten
    til det da vettu :)

    Mange klemmer fra Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  7. Ååh.. Denne har jeg også lyst å strikke! Meeeen jeg er så dårlig på å fullføre store prosjekter.. Har lyst å strikke Mariustunika til meg selv også... :/

    SvarSlett
  8. Så flott genser du har strikket!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flink du er til å strikke....genseren ble jo knallfin:-)

    SvarSlett
  10. Kan ikke lese hele postene dine, eller se bildene dine via rss-leseren på telefonen.

    Men veldig veldig fin genser! Gratulerer med ferdig stort prosjekt. Imponert.

    SvarSlett
  11. Kan ikke lese hele postene dine, eller se bildene dine via rss-leseren på telefonen.

    Men veldig veldig fin genser! Gratulerer med ferdig stort prosjekt. Imponert.

    SvarSlett
  12. Kan ikke lese hele postene dine, eller se bildene dine via rss-leseren på telefonen.

    Men veldig veldig fin genser! Gratulerer med ferdig stort prosjekt. Imponert.

    SvarSlett
  13. Så fin den ble! Og grattis med ferdig!

    SvarSlett
  14. Wow. Den var kjempefin. Skjønner ikke at folk klarer å lage sånt. Flinka!

    SvarSlett