lørdag 20. august 2011

Borte åleine-helg

Motsett av heime åleine altså, men er jo ikkje heilt åleine. Ein spontan hyttetur, planlagt på få timar, saman med gode vener. Eit deilig avbrekk frå kvardagen med små barn, krangel, kos, brødskivesmøring og barnehagelevering. Og når hytta har trådlaust internett og oppvaskmaskin så kan ein ikkje klage!

Det blir tid til strikking og shopping, ost og kjeks, interiørblad og prat.

Garnet er frå DiscoBaby Knits, fargen heiter Edward.

Det er også ein fin ting at hytta ligg passe nært Karlstad med sine flotte bruktbutikkar. I dag var fangsten til og med ganske stor! Lukka er å finne ein liten haug vintagekjolar (som passar!) og ei halvskummel pipeleike (sånn som pip når du klemmer på den) med femtitals-sleik!



  

Alt i alt, ein særs god laurdag. Håper din har vore like fin som min!



6 kommentarer:

  1. Hyttetur er gull!
    Og når man samtidig er der med GODE venner, da blir det ikke annet enn überherlig!
    Elsker de kjolene dine. De passet perfekt på deg.

    SvarSlett
  2. Borte-aleine-helg høres hærlig ut! kjekt du har kosa deg, og fine ting du fann på butikken! Kos deg vidare! Eg har andre varianten: Heime-aleine-helg, Bjørn Ottar har utdrikkingslag i dag! :)

    SvarSlett
  3. Du, de kjolene må vi få se på!! :)
    Digger fløytemannen + den gullkanta melkekanna. Burde ha en sånn. Du minner meg om at jeg burde gå på jakt etter noe lignende til sukker og melk.. folk tar jo det i kaffen!

    SvarSlett
  4. Klart det kjem kjolebilete, to kjolar til som det ikkje er bilete av her også!

    Mjølkemugge har eg lenge hatt planer om å kjøpe, så då vart det liksågodt to ;)

    Lukke til med heime-åleine-helg Janita, og snart bryllaup!!

    SvarSlett
  5. Åhoi, de kjolene må jeg ha oversett, hehe... :)

    SvarSlett
  6. Åshild: Det heng framleis ein fantastisk kul kvit kjole med Elvis-krage på "klänning"-stativet, den vart for tight over brystet desverre. Eg er skikkelig overraska over at eg fann så mange kjolar, sjeldan med fire funn i éin butikk!

    SvarSlett