fredag 26. august 2011

Haustmørket snik seg inn

I dag har det vore overraskande varmt, så varmt at det var ein dårleg idé å finne fram Nøstebarn-trøyer til kidsa. Småsveitte små-ungar er ikkje alltid like blide når gradestokken kryp over atten pluss. Men no utpå kveldinga er det skikkeleg haustleg ute. Regn og mørke.



Eg likar hausten, endringane i naturen. Sjølv om plantane forsvinn og dyra førebur seg til dvale så ligg det eit snev av forventning i lufta. Den friske morgondoggen som riv litt i nasen og sender tusen sommarfuglar i magen sjølv om det ikkje er skulestart for meg i år (for første gong sidan eg byrja på skulen!).




Og det er deilig å tenne lys, fylle vinduskarmen med kubbelys, tenne alle lys i lysestakar og glas. Kunne krype opp i sofaen med ein diger tekopp og ullteppe.





3 kommentarer:

  1. Jeg liker høsten jeg også. Av akuratt de samme grunnene som du beskriver så fint over! :) I dag har det vært varmt ute, guri land. Med slike skiftniner er definitivt sensommeren over oss.

    Takk for alle fine kommentarer hos meg, jegblir så glad så glad!
    God helg til deg, klem Mumsi

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke klar for høst enda, men det der så veldig, veldig koselig ut!

    SvarSlett
  3. Så fint det er! Har lyst til å gjøre det samme i vinduet mitt....
    takk for hilsen. God uke.

    SvarSlett