mandag 15. august 2011

Fargeutfordring

Sukkertøy for øyet har fargeutfordring i dag: Finn noko svart i interiøret ditt. Eg måtte tenkje meg godt om, og spørre el mexicano om litt hjelp. Det er ikkje så mykje svart i Casa Blanca (no pun intended!). Men vi har svarte fliser på badegolvet, og ei svart måleskei til kaffien! Og eg har jo akkurat kjøpt nye, svarte sko!











Eg har starta i ny jobb i dag! Hadde ein veldig koseleg første dag, og gler meg til i morgon. Det er mykje nytt å lære seg, både av datasystem og rutiner, men eg har kjekke kollegaer og skal snart få innreie kontoret mitt. Ein god start på veka, no byrjer kvardagane - og det er eigentleg ganske deilig!

Håper du har ein fin mandag!



6 kommentarer:

  1. Herlege sko! I like! <3
    -Siri

    SvarSlett
  2. Kul utfordring. Her i huset er det ikke mye svart heller.. Tv `en..skohyllene.. hum.. kan nesten ikke komme på noe.
    SKoene var fine ;)

    SvarSlett
  3. Svart innimellom gir dybde. Og de skoene... Du altså, du er så utroolig lekker!!

    SvarSlett
  4. Ja, det er ikkje umogleg at det blir fleire svarte detaljer her i huset etterkvart. Skal jo male ei speilramme etterkvart for eksempel.

    SvarSlett
  5. nydelige sko du har fått deg! Og nydelig blogg du har :):)

    her vil jeg være med videre!
    klem

    SvarSlett
  6. Skoene var jo bare rålekre. :)

    SvarSlett