tirsdag 16. august 2011

Inspirasjon

Majala var så snill og lot meg arve ein haug interiørblad. Så no har eg massevis av lesestoff for mørke haustkveldar framover! Det er så kjekt, eg vil jo helst ikkje bli styrt av trender, men av det er trivast med - og då kan eg gjerne søke inspirasjon i interiørblad frå år tilbake.



Mjølkespannet (veit eigentleg ikkje om det er eit mjølkespann, men eg likar å tru at det er det!) har eg fått av mamma. Vi hadde tenkt å bruke den til å ha salt i, sånn grovt salt som gamle damer strør med for å unngå å knekke lårhalsen. Vi har nemleg ei ekstremt glatt trapp ute. Men saltet vart berre ståande i den stygge plastsekken sin ute i vindfanget. Vi får sjå om vi brukar spannet til salt-oppbevaring til vinteren. Eg er litt redd for at emaljen ikkje skal tole det, så då blir det kanskje berre ståande til pynt. Og det er jo også greitt!





Håper du har ein fin tysdag!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror emalje tar skade av saltet

    SvarSlett
  2. Hei! Hva heter fargen dere har malt trappa med? Den var veldig fin nemlig :)

    SvarSlett