torsdag 11. august 2011

Kven er eg?

Kanskje det er greitt med ein liten introduksjon?

Eg er altså Tonje, mamma til to og gift med El Mexicano. Vi bur i ein halv tomannsbolig frå 1918, med skeive veggar og tak, knøttlita stove (seriøst! Den er 9kvm!) og sjarmerande krokar og krikar. Her har vi budd i snart eitt år og oppussingsprosjekta går litt i rykk og napp, mange planer og litt for lite tid. Det høyres kanskje kjent ut for fleire?

Bloggen kjem til å handle om livet her i Casa Blanca og mine interesser. Vi er glade i mat og søtsaker, eg trivast godt med strikketøy og tekopp i handa og det går til tider hardt føre seg med to små kranglefantar i hus. Men vi trivast godt her, det er deilig å endeleg ha sitt eige!



Velkomen hit til chili og kjærleik, eg håper du vil trivast her inne og at du kjem innom igjen!

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    Ny blogg jo! Alltid moro med nye fjes her i bloggland!

    Velkommen skal du være :)

    Spennende med så gammel 2 mannsbolig da! Gleder meg til å se bilder fra både stue og arbeidsrom ;)

    FIN kveld til deg!

    -Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for velkomsten! Spanande å ta steget ut i blogglandia "på ordentleg"!

    Det kjem bilete av stove (neste prosjekt på oppussingslista) etterkvart. Det er trangt men godt her, du veit vel litt om å ha det slik ;)

    God kveld!

    Tonje

    SvarSlett
  3. Hurra!!! Såå herlig å se deg her!! Yey, herlig navn på bloggen din. Er så inderliiig glad i deg og dine!!!

    SvarSlett