onsdag 17. august 2011

Onsdagskjensle

Mittwoch, lille laurdag, midtveke - kall det kva du vil. Eg likar onsdagar! Det er ein sånn vanleg dag. Måndag er vekestart, tysdag er det framleis lenge att til helg, men onsdag - då er det midt i veka og ein kan nesten byrje gle seg litt til helg igjen.

Eg er så glad i den nye jobben min. Eg gler meg til å gå på jobb kvar dag, gler meg til å treffe kollegaer! Det er mykje nytt å sette seg inn i (sånn er det vel alltid når ein startar på noko nytt), men eg føler at for kvar vesle gjennomførte prosjekt så kjenner eg litt på lukkekjensla, det boblar i magen og eg håper at det held fram slik lenge!

Rakk til og med lage ein kopp chai før eg gjekk ut døra og vart plukka opp av C på veg til jobb. Veldig greitt å vere to så ein kan køyre saman. Meir miljøvenleg er det jo óg!


I ettermiddag har vi vore hos mamma og pappa. A fekk plukke blomkarsefrø og blåbær og var veldig stolt! Ungar er deilige folk altså! Og etter ganske passe lang barnehagedag, middag hos besteforeldre og sparkesykling rundt i nabolaget så var dei så trøytte at dei sovna nesten med éin gong hovudet traff puta. Det er sjeldan for mine ungar å vere, så no nyt eg stilla i huset.



Kva er din favorittdag?

5 kommentarer:

  1. Herlig dag! Jeg liker også onsdager. :)

    Klem fra Majala

    http://havnegata.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Liker også godt onsdager, men fredag er nok den beste dagen.
    Da venter det helg og familiekos!

    Klemmepå

    ♡ Silje

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny jobb! MAndag er drømme dagen.En ny uke med friske ark. Rutinene tilbake på plass etter en deilig avslappende helg! Signe

    SvarSlett
  4. Einig i at måndagar har frisk start skrive på seg, og fredag er kosedag. Men onsdag er berre så deilig vanlig!

    SvarSlett
  5. Liker torsdager jeg, den er liksom dagen før dagen..

    SvarSlett