onsdag 14. september 2011

Ein onsdag i september

Nett no lurer eg på om eg må revurdere onsdag som yndlingsdagen min av kvardagar. Det er den lengste dagen min på jobb, og i kveld er eg ganske sliten! Men det har vore så utrulig flott sol i dag, nesten sommarvarme, med haustfargar og klar luft.

Biletet er frå i går, då var det ikkje særleg med sol...


Eit loppefunn i haust, synes den er passe søt og passe stygg - og dimed heilt herleg! Betalte fem kroner for den, og den har fått heidersplass på skatollet på stova.


Sweet Memories har ein kjempefin giveaway gåande no, anbefaler alle å kike innom og kommentere! Du finn link i sidemenyen her, eller du kan gå inn HIT for å prøve vinnarlukka!

***

Autumn is here, today we´ve had brilliant sunshine and almost summery temperatures, but still a hint of chill in the air. (The photo was taken yesterday, it wasn´t very sunny then...).
The vase is a flea market find, I paid 50p for it, and I love that it is ugly and cute at the same time.

2 kommentarer:

  1. Elsker høsten, den er i grunn ganske magisk :) Flotte bilder du har tatt.

    SvarSlett
  2. Onsdag er en fin dag! Men også en slitsom dag, helt enig. Den dagen har jeg guttene hjemme, og det er full fart fra morgen til kveld. Men desto mer kos også.

    Herlig bilde av høstfargekledt lite hus.
    Og den vasen var dritlekker!!

    SvarSlett