mandag 19. september 2011

Salige morgenstund

Lukke er å få servert huevos rancheros med frijoles til frukost, og ein stor kopp chai latte. Og i kombinasjon med at mannen i huset står opp med ungane og leverer dei barnehagen før eg i det heile teke har fått tåa utanfor dyna så er det nesten på grensa til himmelsk!


Huevos rancheros er steikt egg med salsa, og frijoles (refritos) er bønner som er kokt og så steikt og most til ein slags stuing. Nydeleg!

***

The perfect way to start the days is to have hubby wake up with the kids and leave them in kindergarden before I have even stuck a foot on the floor. And then being served huevos rancheros con frijoles (eggs with homemade salsa and beans) and a large cup of chai latte. Bliss!

4 kommentarer:

  1. WHAT! Er det frokost? Fikk kjøttfarsekake i sverige forleden til lunch og syntes det var tidlig nok. FROKOST!! Digg. HOlder utover dagen det tenker jeg. Finfin stemning her hos deg. Digger den pusekattkoppen der pusen strekker seg. <<Bra du oppgir hvor ting er fra! Det kjem godt med. Mvh Signe

    SvarSlett
  2. Hei. Så gøy at du vil være med i utfordringen min! Spennende frokost må jeg si! Liker at ikke alle er like kjedelige som meg! Nå skal jeg titte litt rundt på bloggen din.

    SvarSlett
  3. Åh, luksus! Slike mannfolk liker vi :)

    SvarSlett