torsdag 15. september 2011

Elskar "bestemorsveska" mi!

I dag fekk eg endeleg brukt "bestemorsveska" eg kjøpte på loppis for to veker sidan. Betalte heile ti kroner for den (og med på kjøpet fekk eg ei gamal neglefil og ein kulepenn *hehe*).


Trengte ikkje ha med så masse på jobb i dag, så då fekk denne æra av å bere lommebok, mobil, nøklar og filofax (heiter det framleis det? Sånn god, gamaldags kalenderbok til å notere i?). Det var sjølvsagt ikkje tilfeldig at den stod til genseren heller (den er ny forresten, eit verkeleg godt kjøp på H&M!)


Håper de har ein fin torsdagskveld, no er det snart helg! Eg skal bake ein focaccia og kanskje finne fram strikketøyet.


***

Finally got to use my "granny bag" I bought in the flea market two weeks ago, I paid the grand sum of £1 for it! Today I didn´t need to bring so much stuff to work, only my wallet and phone basically. Love my new jumper (which totally match the bag of course!), it´s a steal from H&M, and I´m considering buying it in the other colours too! 

The weekend is almost here, hope you´re enjoying your Thursday evening! 

5 kommentarer:

  1. Wiii! Jeg falt for skoene dine jeg..<3
    Fiiiine!!

    SvarSlett
  2. Å så herlig veske...et kupp!
    &
    støvlene dine var jo helt RÅ!
    så superstilig dame du er -

    *moaklem

    SvarSlett
  3. Så kul veske. Å di skoene da! Du ser smæshing ut :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk søte de! Skoa er LEKRE, elskar dei! Kjøpt på Eurosko i fjor vinter (på sal, yay!)

    SvarSlett